loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مارک

بازدید : 328
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 19:06

هنرمندان آرایش می گویند که این بهترین داروهای رژگونه برای داروهای تیره پوست هستند
نوشته شده توسط مایا آلن
به روز شده 18 آوریل 2019
lupita nyong'o با رژ لب قرمز
LUPITANYONGO
من به وضوح به یاد می آورم که یک پیشاپیش باشم و راهروی زیبایی داروخانه ها را با مادرم فریب دهم. عشق من به آرایش از فراتر از سالهای قبل با محصولاتی مانند ریمل مایل به آبی-آبی و خط چشم جت سیاه شروع شد. اما در یک مقطع جوانی ، رژ لب را دوست داشتم و احساس کردم که خواستار مالکیت در هر سایه ای هستم. با این وجود ، نگاهی گذرا به سایه های محدود موجود در داروخانه محلی من باعث شد تا متوجه شوم که تلاش برای یافتن رژ لب که به نظر می رسد به رنگ پوست تیره من خوب به نظر می رسد آسان نخواهد بود.


پس از بررسی توضیحات سایه و بسته بندی گزینه های بالقوه ، که بین آنها چند و خیلی فاصله نبود ، سرانجام روی Revlon Black Cherry (5 دلار) قرار گرفتم. این یک رنگ قرمز شراب عمیق با رنگهای قهوه ای است. من از مغازه بیرون رفتم و دعا کردم که به نظر من خوب خواهد رسید زیرا تمام سایه های دیگر برای کوچکترین سایز پوست من مناسب به نظر نمی رسید. متأسفانه ، این واقعیت برای بسیاری از زنان رنگ هنگام جستجوی گزینه های رژ لب های داروخانه وجود داشت. اکثر سایه های موجود در داروخانه ها برای تعداد بیشماری از رنگ های تیره پوست - مخصوصاً رژ لب های برهنه - که یک مارک های زیبایی از یک دسته مشکل ساز بودند ، به اشتباه فکر نمی کردند یک سایه متناسب برای همه مدتی است.


خوشبختانه ، اخیراً مارک های زیبایی و زیبایی بیشتر به تازگی دامنه های سایه خود را گسترش داده اند تا رنگ ها را برای تکمیل تمام رنگ ها در خود جای دهند. به تازگی ، گسترش سایه برای ارتقاء شمول بیش از گذشته در اولویت قرار گرفته است. سرانجام. اگر هنوز سایه ای که به آن نگاه کرده اید ، یک داروخانه فروشی پیدا نکرده اید ، این مقاله را به عنوان بلیط طلایی خود در نظر بگیرید. من به دو هنرمند مشهور آرایش که تحسین می کنم برای به اشتراک گذاشتن بهترین رژلب های داروخانه برای تن های تیره پوست رسیدم ، رسیدم. مالی توماس ، در اینستاگرام به عنوان مالی جادوگری ، مربی زیبایی و آرایشگر مشهور مشهور به جاستین اسکای ، چیماماندا آدیچی و موارد دیگر شناخته می شود و کیتا مور که یک لیست از مشتریان لیست A دارد مانند NeNe Leakes ، Fantasia Barrino ، Dascha Polanco ، و اوا مارسیل ، رژ لبهای داروخانه ای مورد علاقه خود را در تمام مدت برای زنان با رنگ به اشتراک بگذارید.

مور در هنگام جستجوی رژ لب ، قانون خاصی را برای همه زنان ایجاد کرد: "خواه بخواهید با رژ لب جسورانه یا سایه ای خنثی تر بروید ، یادآوری کنید که در پوست شما ، رنگ لب ها ، و آنچه را می پوشید تا مشخص کنید کدام سایه به نظر شما بهترین خواهد رسید.وقتی شما در حال خرید رژ لب های برهنه هستید ، به رنگ قهوه ای موجود در لب های خود نگاه کنید. رژ لب مورد نظر شما باید از آن رنگ تقلید کند.وقتی شما یک برهنه عالی را پیدا کردید ، شما می تواند هر مرجان یا برهنه صورتی را در بالای سر مالیده تا رنگ و لعاب خوبی داشته باشد.

همچنین ، یکی از بزرگترین تصورات غلط که همیشه شنیده ام این است که زنان رنگ نمی توانند از لبهای روشن استفاده کنند. هشتگ درست نیست. زنان رنگ به دلیل داشتن رنگدانه های غنی و گرم در رنگ پوست ، در واقع مزیت پوشیدن رنگ های بیشتر را دارند. هر رنگ لب ، مهم نیست که چقدر روشن باشد ، تا زمانی که با آستر لب مناسب جفت شود ، شگفت انگیز به نظر می رسد - معمولاً آسترهای قهوه ای عمیق یا آلو ، این ترفند را انجام می دهند. "


ضعف های کیتا مور

KILPRITY
تصویر: Covergirl Colorlicious Melting Melting Pout رژلب مایع (5 دلار) و ژل فول (5 دلار)

Covergirl Melting Pout رژ لب مات در بهشت 7 دلار از دست داد
فروشگاه

مور می گوید: "این سایه یک برهنه قهوه ای گلگون است که برای طیفی از رنگ های تیره پوست از Dascha Polanco گرفته تا Issa Rae و موارد دیگر کار می کند." نکته: من قبل از استفاده از رژ لب مایع مایع ، لب را با یک کرم مرطوب کننده چشم پایه می زنم تا راحت باشد و در طول روز لب شما را خشک نکند. "

Maybelline Color Sensational the Buffs Lip Color در ادویه بدون رنگ 5 دلار
فروشگاه
مور می گوید: "این برهنه براق گوشتی مناسب برای جوش های عمیق تر است." "سایه را می توان به عروسک یا لباس زیر پوشانید. قدرت بیش از حد ندارد. مرطوب کننده است و از رنگ خوبی برخوردار است ، این باعث می شود این ظاهر به بهترین شکل در دختران شکلاتی عمیق من باشد. نکته: برای عروسک کردن این رژ لب ، یک برهنه سبک تر را در آن بکشید. مرکز لبهای خود برای تقویت این سایه و پاپ آن باشید. "


کرم لب Nyx Soft Matte سئول 5 دلار
فروشگاه
مور توضیح می دهد: "این سایه بنفش روشن شبیه به MAC Heroine است." "این به نظر می رسد در انواع مختلفی از رنگ های تیره پوست شگفت انگیز به نظر برسد. این همان چیزی است که دوست دارم مات رطوبت بنامم زیرا دارای رنگدانه ای زیادی است. نکته: می توانید این مات لب را با چشمانی براق بپوشید ، یا براق براق کنید. آن را تقویت کرده و با یک نگاه مات جفت کنید. "


رژلب بیانیه رنگ میلانی با بهترین رنگ قرمز 5 دلار
فروشگاه
مور می گوید: "این یک رژ لب قرمز با رنگ آبی خنک است که برای رنگ های عمیق تر پوست مناسب است و باعث می شود دندان های شما مانند روشن ترین سفید به نظر برسند. بافت بسیار خامه ای ، مرطوب کننده و ماندگار است. شما می خواهید این رنگ قرمز را به سطح بعدی برسانید ، آن را با یک آستر لب آلو عمیق در اطراف خط لب خود جفت کنید و بهترین سرخ را در مرکز سرخ کنید. "


Covergirl Queen Matte رژ لب پورت رویال 6 دلار
فروشگاه
مور می گوید: "من این رنگ را دوست دارم." "این یک بادمجان تیره و تیره با رنگدانه عالی است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 5627
  • بازدید کلی : 310580
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه