loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مارک

بازدید : 314
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 13:35

براساس MUA ، چگونه بهترین رژ لب را برای تن پوست خود انتخاب کنید
نوشته شده توسط AFTON WILLIAMS & MAYA ALLEN به روز شده در تاریخ 17 مه ، 2020
زن با گره های گرم لب های قرمز پوشیده است
IMAXTREE
در این مقاله

Undertones جالب
Undertones های گرم
Undertral Undertones
کلمه نهایی
این را تصور کنید: شما در حال راهپیمایی در راه راه رژلب از خرده فروش مورد علاقه خود هستید و با وجود گزینه های دریا ، هنوز هم فکر می کنید "رژ لب باید چه رنگی بپوشم؟" بسیاری از اقدامات متفاوتی ، سازگاری و اتمام رژ لب وجود دارد که می تواند سفر خرید آرایش شما را بیشتر شبیه یک مأموریت کند تا یک سرگرمی جالب. حتی برای من ، به عنوان یک آرایشگر حرفه ای ، خبری از خزنده نیست که سایه جدید و تازه ای را حفر کند. اما مسئله اینجاست: نیازی به ترساندن نیست. نمودارهای رژ لب پوست می توانند مفید باشند (حتی می توانیم یکی از آنها را در زیر به اشتراک بگذاریم) ، اما حقیقت را باید بگوییم ، تنها آنچه شما نیاز دارید چند دستورالعمل اصلی است و خواهید دید که انتخاب یک رژ لب برای پوست شما بسیار آسان است. لحن


مهمتر از همه و مهمترین چیز این است كه كیفیت پوست شما مشخص شود (نکته جایزه: این نیز می تواند به انتخاب فونداسیون كمك كند). بیشتر افراد در یکی از دو دسته قرار می گیرند: گرم یا سرد. افرادی که دارای کولرهای خنک هستند ، پوستی عادلانه تری دارند ، در حالی که آنهایی که دارای گرمی گرم هستند ، معمولاً رنگ طلایی یا زیتونی دارند. اگر در رمزگشایی تعهد خود مشکل دارید ، می توانید بی طرف باشید (ترکیبی از گرم و سرد).


بهترین سایه رژ لب برای هر Skintone
MICHELA BUTTIGNOL / BYRDIE
در زیر ، نکاتی را که می تواند به شما در یافتن بهترین رنگ لب برای تن پوست شما کمک کند ، بررسی کنید.

Undertones جالب


چگونه می توان Undertones Cool را شناسایی کرد: اگر رنگ صورتی ، قرمز یا مایل به آبی به پوست خود داشته باشید ، خونسرد هستید.


اگر رگه های مچ دست شما به رنگ آبی به نظر می رسد ، اگر جواهرات نقره پوست شما را تکمیل می کند ، یا اگر پوست شما قبل از برنزه شدن تمایل به سوختن در آفتاب دارد ، خنک هستید.


بهترین رژ لب برای کراوات خنک دارای کراوات سایه ای به رنگ آبی یا بنفش است (با یک رژ لب آبی واقعی یا بنفش اشتباه گرفته نشود ، اگرچه به همان اندازه خیره کننده است). به عنوان مثال ، هنگامی که به دنبال لب قرمز هستید ، بیشتر به سمت قرمزهای مایل به قرمز مایل به قرمز (قرمز گیلاس فکر کنید) در مقابل رنگهایی که به رنگ نارنجی تان تکیه می کنند ، بیشتر بپردازید. برای لب های برهنه می توانید پوستی طبیعی لب های خود را با برهنه صورتی ، برهنه تقویت کنید و یا برای داشتن ظاهری لطیف تر ، یک بژ تاپی را انتخاب کنید. هنگام شک و تردید ، یک مومیایی رنگ شده می تواند به رنگ لب تان تنظیم کند و از نظر ظاهری متنوع باشد (به علاوه باعث آبرسانی نیز می شود).


بهترین سایه های رژ لب: به دنبال رنگ های لب با رنگ های آبی یا بنفش بروید.


مدام به دنبال رژ لب بروید که برای افرادی که دارای مزاج سرد هستند مناسب باشد.

شانل روژ کوکو در اتین
Chanel Rugge Coco در Etienne 38 دلار
فروشگاه
این سایه شراب خوش ذوق ، تندخو می زند و دارای یک فرمول آبرسان به عنوان یک جایزه اضافه شده است.

اگر لبهای شما کاملاً خشک است ، اما می خواهید لب لب را غنی کنید ، پیش از این از لب های مرطوب کننده استفاده کنید تا از پوسته پوسته شدن جلوگیری کنید - کره لب Anokha (20 دلار) را امتحان کنید ، که ترکیبی از موم و زنبورعسل و روغنهای اساسی است که به عنوان یک پایه نرم و عالی بالش استفاده می شود. برای هر رنگ لب

Undertones های گرم

چگونه هوای گرم را شناسایی کنید: اگر رنگ پوست زرد ، طلایی یا زیتونی به پوست خود دارید ، خونگرم هستید.

اگر رگه های مچ دست شما سبز رنگ (در مقابل آبی) باشد ، اگر جواهرات طلا پوست شما را تکمیل کند ، یا اگر به راحتی برنزه می شوید ، می توانید بگویید که اگر گره های مچ دست شما سبز باشد (در مقابل آبی) گرم است.

بهترین رژ لب برای کراوات گرم رنگ لب ها در سایه های گرم است. پرتقال جسورانه ، قرمزهای آجری و قهوه ایهای مایل به قرمز را فكر كنید. برو برهنه؟ یک قاعده خوب برای مطابقت دادن تن پوست با سایه رژ لب است. به عنوان مثال ، اگر پوست شما سبک است ، اگر پوست شما عمیق تر است ، به دنبال یک برهنه غنی تر بروید.

بهترین سایه های رژ لب: قرمز و نارنجی آتشین به زیبایی روی تکه های گرم پاپ می شوند. اگر احساس جسورانه می کنید ، طلا و جواهر بهترین شرط بندی شما هستند.

مدام به دنبال رژ لب آتشین باشید که تمسخر در آن زیاد است.

رژ لب شارلوت تیلبروری مات در گیلاس گمشده
رژلب شارلوت تیلبروری مات انقلاب در گیلاس گمشده 34 دلار
فروشگاه
این سایه روشن روشنایی مکمل کاملی برای تعهدات گرم است.

Undertral Undertones

چگونه می توان از بین بردن زخم های خنثی استفاده کرد: اگر مخلوطی از رنگ صورتی و زرد در پایه پوست خود داشته باشید ، بی طرف هستید.

کسانی که تعهدات خنثی دارند ، هر دو جواهرات نقره و طلای خوبی به نظر می رسند. خوشبختانه برای این شرکت ، طیف گسترده ای از رنگ ها مکمل هستند. رنگهای صورتی را برای پوستهای منصفانه ، سایه های مویی برای پوست متوسط و رنگهای توت برای پوستهای عمیق امتحان کنید.

بهترین سایه های رژ لب: این همه چیز رایگان است - هر چیز از عکس های سبک تا شراب های عمیق خوب به نظر می رسد.

مدام به دنبال رژ لب باشید که برای انجام کارهای خنثی جذاب است.

رژ لب نارس در سفر
رژ لب نارس در سفر 26 دلار
فروشگاه
این ساتن بی نظیر را می توان با ظاهری ظریف و بدون آرایش و آرایش جفت کرد و یا برای پوشش بیشتر لایه ای با رنگ دیگر لایه بندی کرد.

رژ لب های خاکستری تصور غلط از شستن صورت دارند ، اما نکته اصلی این است که سراغ یک چهره خنک (مانند Melt Cosmetics رژ لب در کیک فضایی) بروید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 5632
  • بازدید کلی : 310585
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه